MINERVA ELECTRONIC PLM

Udfordring

Minerva PLM stod i 2017 med en visuel identitet og hjemmeside, der ikke længere afspejlede virksomhedens vision og position på markedet. Samtidig var der ønske om, at udvikle en ny mere brugervenlig platform, som i højere grad kunne tiltrække kunder og ansatte internationalt.

Løsning

I samarbejdse med Minerva PLM har vi udviklet en ny visuel identitet, hvor der i langt højere grad lægges vægt på Minerva PLM's højtteknologiske knowhow og unikke position i markedet, hvor man tilbyder skræddersyede Product Life Cycle managment til store internationale spillere.

på baggrund af den nye visuelle identitet blev der skabt et nyt digitalt univers på basis af Umbraco-platformen. Det har betydet, at Minerva i dag selv varetager den daglige drift og vedligeholdelse af siden samtidig med at det har været muligt at målrette og spore resultaterne af markedsføringen online såvel som offline.

Resultat

Det har vi skabt:

  1. Ny visuel identitet

    Minerva PLM ønskede at forny deres visuelle udtryk, så det fremstod mere i tråd med virksomhedens værdisæt.Der var særligt fokus på rene linjer, teknologi og overblik.